Wednesday, February 20, 2013

Hjemme igjen...

... og det er igrunn deilig. Har kosa oss masse på torpet, men sykdom snek seg med på turen. Stakkars Ole-Martin lå hele tirsdagen med feber, vondt i magen og kvalme. Gikk rundt som en zombie og var kritthvit og svimmel.
De andre fikk vært ute i snøen hver dag, mor også :), sto litt på bortoverski nedover og lekte oss. Fredrik og Svein laget snøhule. Vi har spist god mat og jeg har ergret meg grønn over min gamle komfyr som ennå svikter ved bruk av stekeovn. Prøvde lage focaccia 2 TO ganger, begge ble flate og som gummi, rå inni... GRRR.

I morgen må jeg ringe BUPP. Fredrik er slett ikke rolig, medisinen har litt effekt, men slett ikke nok. Ikveld har han sittet og nærmest hoppet i sofaen mens vi så Idol, hender og føtter alle veier.  Sendte ham inn på rommet da jeg ikke orket mer og tok ham på fersken i å hoppe fra hylla på veggen og ned i senga - noe han vet ikke er lov, for senga tåler ikke det. Da han skulle legge seg og ønsket å se litt på tv fra senga tok jeg ham i å krype hvileløst rundt i senga, innimellom bamser og dyne. Da gikk lyset og natta kom raskt. Han sovnet heldigvis fort. Oversliten kanskje, og tippet over, men denne adferden har vært altfor lenge nå. I morgen vil jeg ringe BUPP, selvom jeg vet de ikke har psykiater før i uke 10, og be de sjekke med Veum (SØ) for å få en liten tilleggsdose til Fredrik. Tenker med gru på mandag og skolestart... Det er duket for bråk det... Stakkars gutten min, ikke enkelt! Håper BUPP viser forståelse og at de kan gjøre en innsats slik at jeg ikke må vente til uke 10!

Nå er maskin nr 2 ferdig hører jeg, får flytte over i tørketrommelen og så skal jeg gå etter Svein og få lagt meg.

Nattinatt!!

No comments:

Post a Comment